FAQ #2

Welke ondersteuning biedt Neoria na de implementatie van een IT-oplossing?

Na de implementatie bieden wij proactieve monitoring en onderhoud via ons Service Center, inclusief 24/7 support voor kritieke systemen. We zorgen ervoor dat uw infrastructuur blijft draaien zoals verwacht, en staan klaar om in te grijpen bij eventuele problemen.

ANDERE FAQ's

Contacteer ons

Heeft u nog vragen of wilt u meer weten over onze oplossingen? Vul het contactformulier in en wij nemen snel contact met u op!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Stond je vraag er niet tussen?

Neem dan contact met ons op! We helpen je graag verder met specifieke vragen over onze diensten of oplossingen.

Telefoon icon

+32 (0)3 451 23 82

Mail icon

info@neoria.com

Location icon

Prins Boudewijnlaan 41, 2650 Edegem, België

We value your privacy! We use cookies to enhance your browsing experience and analyse our traffic. By clicking "Accept All", you consent to our use of cookies.
Preferences
Cookies