Ben jij klaar om elke dag technische uitdagingen aan te gaan, samen met een team verantwoordelijk te zijn voor de operationele werking van onze managed services, en zelfstandig klanten te helpen met hun vragen?
Je tackelt het eerste technisch probleem van de dag, niet veel later is het tijd voor de dagelijkse (virtuele) stand up. In team overloop je de to do’s en lopende taken, je bent mee verantwoordelijk voor de operationele werking van onze managed services.
Na dit teamoverleg ga je zelfstandig aan de slag met binnenkomende, technische vragen van onze klanten. Je stelt diagnoses, documenteert je advies, schrijft procedures en werkt mee aan verbeteringsprojecten.
Je sluit de dag af met de voorbereiding voor morgen. Op de bedrijfssite van een klant wacht er een technische uitdaging op jou en toegegeven: een goede voorbereiding is het halve werk!
Herken jij jezelf in bovenstaande vacature? Aarzel niet om contact met ons op te nemen en jezelf in the picture te zetten!
Solliciteer via onderstaand formulier of info@neoria.be
Is deze job niet wat je zoekt of je wil je meer informatie over ons? Bekijk onze andere jobs of solliciteer spontaan via info@neoria.be.